Motorola lanceert ‘Styled With Moto’

Styled with moto

Een mix van fashion en AI, net als de nieuwe razr-familie ‘Styled with moto’

Motorola lanceert een fashioncampagne geheel door kunstmatige intelligentie ontworpen, in samenwerking met de bureau’s heaven en vice versa. Met de lancering van de nieuwe vouwbare smartphones, de razr 50 en razr 50 ultra, en hun samenwerking met het kleureninstituut Pantone, bevestigen wij opnieuw onze toewijding aan innovatie en mode. 

In de campagne ‘Styled with moto’ dragen modellen outfits die gecreëerd zijn met behulp van AI en geïnspireerd zijn op het iconische Batwing-logo van Motorola. De zes kleuren van de iconische vouwbare razr smartphones worden in elke outfit uitgelicht in deze film.

Door AI samengesteld

Elke outfit is samengesteld uit duizenden door AI gegenereerde afbeeldingen en zorgvuldig geselecteerd op stijl en materiaal. Deze beelden zijn vervolgens aangepast om het Batwing-logo van Motorola op een natuurlijke en esthetische manier te integreren en daarna met behulp van AI-tools verder verfijnd en geanimeerd. De soundtrack van de ‘Styled with moto’ film, eveneens door AI gegenereerd, bevat de bekende “Hello Moto” jingle, die traditie en innovatie samenbrengt. Deze campagne belichaamt de visie van ons merk: een toekomst waarin technologie en mode samenkomen om unieke en inspirerende ervaringen te creëren. 

Met deze innovatieve ‘styled with moto’ campagne tonen wij veelzijdigheid door technologie en mode te combineren. De nieuwe razr 50 en razr 50 ultra-modellen, uitgerust met moto AI voor zowel fotobewerking als handige assistentiefuncties, zijn niet alleen technologische hoogstandjes maar ook stijlvolle accessoires voor degenen die stijl en innovatie willen samenbrengen.  

De campagne is o.a. te zien op Instragram NL